четвер, 20 вересня 2012 р.

Фаршировані макарони у мультиварці

Ще не доросла я до канелонні, тому вирішила спробувати нафарширувати великі "рожки" італійські. І в мультиварці. Вийшло щось схоже на пельмені. Загалом страва ситна, але досить проста. Не для "свята". Хоча страва з італійської кухні, однієї з моїх улюблених.

Склад продуктів:
  • 200-300 грам фаршу (у мене був яловичий);
  • італійські макарони окремого сорту, показано нижче. Скільки вийде у вас фаршу стільки й беріть макаронів, у мене була велика пачка, використалось близько третини;
  • сир голандський 150 гр;
  • майонез 3 ст. л.;
  • цибулька маленька;
  • яйце;
  • маленька морквочка;
  • петрушка, кріп;
  • сіль, спеції за смаком.
Приготування:
1. Приготувати фарш як зазвичай готуєте на котлети. Тобто взяти фарш, додати потерту на дрібній терці моркву, мілко нарізану цибульку, яйце, нарізану дрібно петрушку і кріпчик, сіль та перець за смаком.
2. Беремо наші макарони. У мене були ось такого типу:
Фаршируємо їх приготованим фаршем, складаємо все у мультиварку. Виглядає таким чином:
3. Окремо змішуємо майонез та натертий на терці сир. За потребою додаємо трошки води. Заливаємо макарони десь на 3/4. Включаємо режим "Випічка" на 20 хв.
4. Можна додати трішки солі, але пам'ятаємо, що майонез теж має в собі сіль. Контролюємо, що вона не випарувалась, можна трошки додати, включаємо режим "Тушкування" на 40 хвилин. Я навіть трошки забула, тож макарони "дойшли" вже на підігріві. Смачного!



Немає коментарів:

Дописати коментар