четвер, 5 січня 2012 р.

Вітаю Вас у своєму блокнотику рецептів та цікавих фактів щодо кулінарії

100 раз я спробувала записувати свої рецепти в блокнот чи публікувати їх у різних місцях. Та якось з цим не складалось, тому я вирішила зробити інакше. Створити окреме місце у мережі, де б я могла записувати те, що спробувала приготувати та з легкістю ділитись цим з вами.

З дитинства я особливо не цікавилась процесом готування та й взагалі часто казала, що ніколи готувати собі не буду. Однак, з певними змінами у житті я змінила й цю думку. Просто одного дня я захотіла зробити приємне людині, приготувати їй вечерю. І мені це вдалось. Потім іще раз, іще раз, потім спробувала це зробити для друзів. І мені сподобалось! І я стала цим цікавитись і готувати. В мене цей процес творчий. Мені подобається творити те, що радує близьких. Коли я готую, мені не подобається що на кухні є ще хтось, я сама творю. І так покотилось, побігло.

Ще певно дуже рано, щоб давати якісь поради, однак я спробую згадати якісь початкові постулати. Якщо ви тільки ступили на кухню. І жахнулись цього всього. По-перше, не потрібно боятись спробувати! Насправді готувати легко, головне виконувати точно вказівки рецепту. По-друге готуємо завжди з хорошим настроем, адже від цього прямо пропорційно залежить смак страви :)

А поки що все :) Приємних Вам і мені спроб у цій справі :)))

Немає коментарів:

Дописати коментар